Edycja w liczbach
0
Liczba szkół
0
Liczba uczniów
0
Liczba wolontariuszy
0
Liczba szkoleń
Learn beyond borders
Liczba szkół
Liczba uczniów
Liczba wolontariuszy
Liczba szkoleń
Kolejna edycja WrOpenUp to seria warsztatów, które kształcą oraz promują wartości związane z różnorodnością i równością, współpraca międzynarodowa i międzykulturowa, przeciwdziałanie dyskryminacji i stereotypom oraz rozwój kompetencji przywódczych młodzieży. Tegorocznej edycji towarzyszył konkurs. Wybraliśmy 5 zespołów, których prace konkursowe sfinansujemy do końca roku. Poniżej znajdziecie finalistów!
BNY Mellon, EY GDS, Credit Suisse, UPM, Google, UBS, Volvo
W dzisiejszym, nastawionym na wielkie wrażenia świecie nasze przedsięwzięcie może wydawać się małe, ale, o czym jesteśmy przekonani, na twarzach uczestników pojawią się uśmiechy, a obciążeni całodobową opieką rodzice będą mieli szansę odpocząć. Skorzystamy również my, wolontariusze, bo każdy przejaw radości u naszych podopiecznych to zastrzyk energii dla nas.
Autorzy projektu – grupa „Poczwarki” –
Marta Witkowska
Kamil Jaworski
Natalka Tłaczała
Tomasz Turowski pod opieką Małgorzaty Jastrzębskiej.
w najdrobniejszych szczegółach zaplanowali plenerowe zajęcia w ZOO dla osób z niepełnosprawnością intelektualną.
„Projekt jest ważny, ponieważ osoby z niepełnosprawnością intelektualną potrafią doświadczać świat z tak rzadką, a zarazem bardzo potrzebną, dziecięcą radością”.
W projekcie doceniliśmy szczególnie dopracowany w detalach pomysł, wrażliwość i niezwykle dojrzałą prezentację projektu.
Gratulujemy wrażliwości!
UCZNIOWIE ze SŁUBICKIEJ czyli Zespół Szkół nr 1 w
Natalia Popel
Iryna Luchkovska
Mykhailo Sychov
Oleksandr Potapov
Illia Prychyn
Bogdan Ignatenko
Karyna Batiutina
pod opieką Agnieszki Ratajczak-Mucharskiej. Gratulujemy!
W ramach projektu uczniowie stworzą Wielokulturowy Kącik spotkań oraz przygotują spektakl oparty na autorskim scenariuszu – osobistych historii przybyłych do Polski
uczniów z Ukrainy. Mapy/plany szkoły zostaną przygotowane w czterech językach (polskim, ukraińskim, rosyjskim i angielskim), które pomogą uczniom nowoprzybyłym w poruszaniu się po ogromnej szkole.
Jesteśmy wzruszeni empatią oraz chęcią dbania o to, aby miejsca w szkole były jeszcze bardziej inkluzywne i nie wykluczały nikogo, a integrowały.